۰ نفر

سهامداران زملارد بخوانند (۹۹.۱۱.۲۸)

رشد ۶درصدی زملارد در چهارمین روز هفته/ زملارد با رشد حداکثری به صف خرید نشست

۲۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۵۰
کد خبر: 506481
رشد ۶درصدی زملارد در چهارمین روز هفته/ زملارد با رشد حداکثری به صف خرید نشست

در معاملات فرابورس امروز زملارد با رشد ۶درصدی قیمت ۳۹,۱۶۷را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این سهم از رقم ۱۵۰میلیارد تومان عبور کرد.

اخبار روزانه «زملارد» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین- هاناپاکمند؛ در پایان معاملات فرابورس امروز سهام شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر رشد ۶درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت. 

سهام شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر در آخرین معاملات خود، عدد ۳۸,۷۷۸ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود پنج درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی حدود چهار میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۳۹,۱۶۷ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز زملارد از رقم ۱۵میلیارد تومان عبور کرد.  همچنین بیش از ۹۹درصد از سهام شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر را حقیقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، سه میلیون برگه سهم (۷۷درصد) را اشخاص حقیقی و بیش از ۹۰۰هزار برگه سهم (۲۳درصد) را اشخاص حقوقی به فروش رساندند

گفتنی است زملارد پس از ثبت معاملاتی متعادل در ساعت اولیه بازار، به صف خرید نشست و سهامداران را در انتظار خرید گذاشت. معاملات زملارد همچون سایر نمادهای زراعتی با رشد همراه شد و کام سهامداران خود را شیرین کرد.

برای مشاهده تصویردر اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

زملارد