خالص سفارشات فروش سهام از رقم دو هزار و ۴۰میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت تقاضا در سرمایه‌گذاری‌ها بیش از سایرین بود و همچنین حجم صف شیر پاستوریزه پگاه گیلان (غگیلا) به ۸.۵درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینهانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و۳۰۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش سه هزار و ۳۴۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به دو هزار و ۴۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «تپکو»، «کلوند» و «وسدید »به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام تولید تجهیزات سنگین هپکو بیش از ۴۷۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «کزغال»، «وسپهر» و «گوهران» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۹۲۵میلیارد تومان (۷۱درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر هزار و ۲۸۰میلیارد تومان (۳۸درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۲۴نماد و حجم صف‌های فروش در ۷۵نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف شیر پاستوریزه پگاه گیلان (غگیلا) به ۸.۵درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«ماشین آلات و تجهیزات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش بیش از ۵۲۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «انبوه سازی، املاک و مستغلات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۲۱۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» با تقاضای خرید ۳۳۵میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۹درصد از چهار هزار و ۶۵۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و ۲۹۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۲۰۳درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۶هزار و ۹۴۵میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصویر  در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

برترین صفوف خرید و فروش 99.11.27

نقشه صفوف خرید و فروش بورس 99.11.27