خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم هزار و ۵۰۰میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن به ثبت رسید و همچنین سهام سپیدار سیستم آریا ۲۱۵میلیارد تومان تقاضای خرید داشت.

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۵۰۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۹۸۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۵۲۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «سپیدار»، «کویر» و «برکت» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سپیدار سیستم آسیا حدود ۲۱۵میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «گدنا»، «کدما» و «گشان» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۷۰۵میلیارد تومان (۴۷درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۴۰۰میلیارد تومان (۴۱درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۳۴نماد و حجم صف‌های فروش در ۳۰نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف سپیدار سیستم آریا یزد به ۱۹درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» پر اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید ۲۵۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «فلزات اساسی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۱۷۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «هتل و رستوران» با تقاضای فروش ۱۰۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۱درصد از دو هزار و ۴۸۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و ۷۲۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۹۱درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به پنج هزار و ۲۰۵میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آنها کلیک کنید

IMG_20210203_095010_748

IMG_20210203_095013_869