۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام فملی دارید، بخوانید (۱۴بهمن)/ پیش‌بینی سود فملی به روزرسانی می‌شود

۱۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۰۰
کد خبر: 502860
اگر سهام فملی دارید، بخوانید (۱۴بهمن)/ پیش‌بینی سود فملی به روزرسانی می‌شود

سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران چهار درصد افت کرد و مانند روز گذشته به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب به مدت ۶۰دقیقه متوقف شد.

برای مشاهده آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران، اینجا کلیک کنید 

برای دنبال کردن اخبار سهام «فملی» اینجا کلیک کنید!

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ با افت چهار درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

معاملات امروز فملی متعادل کلید خورد و در میانه بازار به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب به مدت یک ساعت متوقف شد. پس از آن معاملات به صورت متعادل ادامه یافت و خبری از صف فروش نشد. مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران طی نامه‌ای به رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی اعلام کرد که EPS اعلام شده بر اساس گزارش ۹ماهه سال۹۹ بوده است و با توجه به اطلاعات جاری و سناربوهای محتمل بازنگری خواهد شد. متعاقبا EPS به روزرسانی شده تا تاریخ ۲۰بهمن اعلام خواهد شد. گفتنی است که این نماد امروز سومین نمادی بود که در افت شاخص کل بیشترین تاثیر را داشت.

سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران در آخرین معاملات خود، عدد ۱۰,۳۷۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود چهار درصد کاهش یافته است. همچنین‌ با جابجایی حدود ۱۰۵میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۰,۳۰۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فملی» به حدود ۱۰۵میلیارد تومان رسید. همچنین ۴۹درصد از سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ را حقیقی‌ها و ۵۱درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۱۰۲میلیون برگه سهم (۹۸درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد دو میلیون سهم (۲درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

فملی14بهمن