۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

ویژه سهامداران آریا ساسول (۷بهمن)/ افت پنج درصدی آریا در آخرین معاملات

۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۳۹
کد خبر: 501113
ویژه سهامداران آریا ساسول (۷بهمن)/ افت پنج درصدی آریا در آخرین معاملات

در پایان معاملات امروز بازار فرابورس سهام شرکت پلیمر آریا ساسول با افت چهار درصدی مواجه شد. سهام آریا امروز به جز دقایقی که متعادل معامله شد به صف فروش نشست. این نماد بیشترین تاثیر منفی در شاخص کل فرابورس را به ثبت رساند.

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم‌گیر؛ در پایان معاملات امروز بازار فرابورس سهام شرکت پلیمر آریا ساسول با افت چهار درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

سهام شرکت پلیمر آریا ساسول در آخرین معاملات خود، عدد ۸۰,۵۴۳ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته پنج درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی سه میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۸۱,۲۷۲ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «آریا» به رقم ۲۴میلیارد تومان رسید. همچنین ۶۰درصد از سهام شرکت پلیمر آریا ساسول را حقیقی‌ها و ۴۰درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، سه میلیون برگه سهم (۹۵درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۱۲۴هزار سهم (۵درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

سهام آریا امروز در دقایق ابتدایی متعادل معامله شد. سپس به صف فروش نشست و پس از یک بار برچیده شدن دوباره سهامداران برای فروش صف کشیدند. این نماد بیشترین تاثیر منفی در شاخص کل فرابورس را به ثبت رساند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

آریا7بهمن