امروز معامله‌گرها ۱۱هزار و ۴۴۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و ۱۶درصد از کل سهام حمل و نقل توکا معامله شد.

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در بورس امروز در مجموع ۱۱هزار و ۴۴۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شستا»، «خودرو»، «خساپا»، «شپنا» و «حتوکا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در سومین روز هفته معادل ۶۴۰میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی دست به دست شد، ایران خودرو نیز پس از معاملاتی به ارزش حدود ۲۹۰میلیارد تومان دوم شد و سهام سایپا نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که حدود هزار و ۳۰۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات هزار میلیارد تومانی دوم شد و «شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۱۶درصد از کل سهام حمل و نقل توکا (حتوکا) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۱درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۱۷سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۵۵نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی روی آنها کلیک کنید

ارزش معاملات 99.11.06

رتبه بندی ارزش معاملات 99.11.06