۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام فملی دارید، بخوانید (۵بهمن)/ صف خرید ملی صنایع مس ایران عرضه شد

۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۱۴
کد خبر: 500456
اگر سهام فملی دارید، بخوانید (۵بهمن)/ صف خرید ملی صنایع مس ایران عرضه شد

سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران ۲.۶درصد رشد کرد. بخشی از معاملات این نماد تایید نشد. همچنین ناظر بازار پایان دوره معاملاتی قراردادهای اختیار معامله سهام این شرکت نیز در سررسید بهمن ماه را اعلام کرد.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ با رشد ۲.۶درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

فملی در دقایق اولیه بازار با صف خرید ۸۵میلیونی مواجه بود اما این صف عرضه شد. معاملات این نماد نیز به صورت متعادل انجام گرفت. سهام ملی صنایع مس ایران ایران برای چهارمین روز متوالی با رشد قیمت رو به رو شد. همچنین طبق پیام ناظر بازار بخشی از معاملات انجام شده در این نماد معاملاتی تایید نشد و دوره معاملاتی قراردادهای اختیار معامله خرید و فروش سهام شرکت ملی صنایع مس ایران در سررسید بهمن ماه ۱۳۹۹ به پایان رسید.

سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ با جابجایی ۲۴۲میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۱,۱۸۰ریال آغاز خواهد کرد. همچنین در آخرین معاملات خود، عدد ۱۱,۴۳۰ ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود پنج درصد افزایش یافته است. 

ارزش معاملات امروز «فملی» به حدود ۲۷۱میلیارد تومان رسید. همچنین ۹۰درصد از سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ را حقیقی‌ها و ۱۰درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۲۰۷میلیون برگه سهم (۸۵درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۳۵میلیون سهم (۱۵درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

فملی5بهمن