۰ نفر

فعلا سجامی شدن الزامی نیست

واریز سود سهام عدالت به ۲روش

۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۱۲
کد خبر: 499794
واریز سود سهام عدالت به ۲روش

سود سهام عدالت سهامداران غیرمستقیم از طریق سامانه سجام یا خود شرکت‌های سرمایه گذاری استانی واریز می شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمدرضا پوررضایی مشاور اجرایی سهام عدالت در رابطه با ثبت نام سهامداران در سامانه سجام، اظهار کرد: اولین مجامع شرکت های استانی در بیشتر استان ها برگزار شده و همچنین نیز مجامع دوم به بهمن ماه موکول شده، افرادی می توانند در این مجامع شرکت کنند که در سجام ثبت نام کرده باشند.

او بیان کرد: شاید بتوان گفت بیشترین اصراری که مسئولان هر استان به منظور ثبت نام  سهام داران در سامانه سجام دارند بدین خاطر است که در نخستین مجامعی که برگزار شد، تعداد کمی حضور داشتند به همین خاطر به سهامداران فرصت ثبت نام داده شد تا افراد بتوانند در مجمع بعدی حضور داشته باشند.

مشاور اجرایی سهام عدالت گفت: اکنون حدود ۳۰ میلیون سهامدار عدالت غیر مستقیم داریم که سهامشان از طریق شرکت های سرمایه گذار استانی مدیریت می شود و قرار است سود سهام این شرکت ها پس از آنکه مجامعشان برگزار شد از طریق سامانه سجام یا خود شرکت های سرمایه گذاری استانی به حساب سهامداران واریز شود.

پور رضایی گفت: برای آنکه شرکت های استانی شکل بگیرند باید پنج مرحله طی شود، پس از آنکه امر مذکور صورت گرفت شرکت های استانی به عنوان متولی سهام عدالت سهامدارانی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند به حساب می آیند. از سهام داران خواهانیم برای حضور در مجمع دوم به منظور انتخاب کاندیدای مورد نظر خود سجامی شوند.