۰ نفر

مشاور اجرایی سهام عدالت شرکت سپرده‌گذاری مرکزی مطرح کرد؛

هشدار مهم به دارندگان سهام عدالت

۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۴۴
کد خبر: 499531
هشدار مهم به دارندگان سهام عدالت

مشاور اجرایی سهام عدالت شرکت سپرده‌گذاری مرکزی نسبت به ارسال پیامک‌های جعلی به دارندگان سهام عدالت با عنوان پیامک‌های ثبت‌نام سامانه سجام، هشدار داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صداوسیما، محمدرضا پوررضایی افزود: در روزهای اخیر پیامکی به سهامداران سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند، ارسال شده است. مبنی بر اینکه اگر تا مدت زمان مشخصی در سامانه سجام ثبت نام نکنید، سود سهام به حسابتان واریز نمی‌شود.

وی تاکید کرد: این پیامک‌ها قانونی نیست و سهامداران عدالت نباید به آن‌ها توجه کنند.

پوررضایی با اشاره به اینکه برای ثبت‌نام در سامانه سجام مهلتی در نظر گرفته نشده است، افزود: این پیامک‌ها از طرف برخی از شرکت‌های سرمایه گذاری استانی ارسال شد تا افراد با ثبت‌نام در سامانه سجام بتوانند در مجامع این شرکت‌ها شرکت کنند. زیرا لزوم برگزاری مجامع به حد نصاب رسیدن شرکت‌کنندگان است.

مشاور اجرایی سهام عدالت شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اظهار داشت: سهامداران سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند، باید در سجام ثبت‌نام کنند تا از مزایایی چون شرکت در مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی استفاده کنند.

وی گفت: با ثبت‌نام در سامانه سجام مشکلی در واریز سود و نقل و انتقال سهام افراد ایجاد نمی‌شود.

پوررضایی افزود: افراد بعد از ثبت‌نام درسامانه سجام باید در یکی از دفاتر پیشخوان دولت، بانک‌ها و کارگزاری‌ها احراز هویت شوند که در شرایط کرونا افراد می‌توانند به صورت آنلاین احراز هویت شوند.