۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام شستا دارید، بخوانید (۲۴دی)/ سبزپوشی شستا در روزهای قرمز

۲۴ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۵۸
کد خبر: 497837
اگر سهام شستا دارید، بخوانید (۲۴دی)/ سبزپوشی شستا در روزهای قرمز

شستا معاملات این هفته را با سبزپوشی به پایان برد و به صف خرید نشست. همچنین بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را از آن خود کرد.

 برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

برای دنبال کردن اخبار سهام «شستا» اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی ۳.۶درصد رشد کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد ۲۰,۸۵۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته پنج درصد افزایش یافته است. همچنین با دست به دست شدن ۲۵۶میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۲۰,۸۵۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «شستا» به حدود ۷۰۰ میلیارد تومان رسید. همچنین ۹۰درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و ۱۰درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۳۰۰میلیون برگه سهم (۸۹درصد) را افراد حقیقی و تعداد ۴۰میلیون سهم (۱۱درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

شستا در یک ساعت ابتدایی بازار متعادل معامله می‌شد و به سمت مثبت شدن گام برمی‌داشت. پس از آن به صف خرید نشست و حجم آن تا ۱۰۰میلیون هم رسید. در دقایق پایانی صف عرضه شد اما در واپسین لحظات دوباره به صف خریدی سبک‌تر نشست. 

این نماد پس از افت قیمت‌های اخیر خود روزهای یکشنبه و دوشنبه با رشد پنج درصدی مواجه شد و روز گذشته سه درصد دچار افت شد. با این حال امروز دوباره روند صعودی را از سر گرفت و سهامداران امیدوار به ادامه این روند در هفته آینده شدند.

گفتنی است بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص کل(هزار و ۴۴۶واحد) از آن این نماد شد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

شستا24دی