امروز معامله‌گرها ۱۳هزار و ۴۵۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و ۱۰درصد از کل سهام سیمان دورود معامله شد.

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در بورس امروز در مجموع ۱۳هزار و ۴۵۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «کرمان»، «شستا»، «کلر»، «غصینو» و «فملی» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در چهارمین روز هفته معادل ۵۲۰میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری توسعه و عمران کرمان دست به دست شد، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی پس از معاملاتی به ارزش ۳۰۰میلیارد تومان دوم شد و سهام کلر پارس نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس امروز به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که حدود هزار و ۳۴۵میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» با معاملات هزار و ۳۲۵میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۱۰درصد از کل سهام سیمان دورود (سدور) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۱۷درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۲۰سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۶۶نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

رتبه بندی ارزش معاملات  99.10.23

رتبه بندی ارزش معاملات23.10.99