۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

سهامداران بپیوند بخوانند (۲۲دی)/ قیمت بپیوند در یک قدمی عرضه اولیه

۲۲ دی ۱۳۹۹، ۱۶:۲۱
کد خبر: 497253
سهامداران بپیوند بخوانند (۲۲دی)/ قیمت بپیوند در یک قدمی عرضه اولیه

در پایان معاملات امروز فرابورس سهام شرکت برق و انرژی پیوندگستر پارس با افت پنج درصدی مواجه شد. بپیوند امروز متعادل معامله شد.

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز فرابورس سهام شرکت برق و انرژی پیوندگستر پارس با افت چهار درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 
سهام شرکت برق و انرژی پیوندگستر پارس در آخرین معاملات خود، عدد ۱۹,۳۶۶ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته هشت درصد کاهش یافته است. همچنین حدود ۱۹میلیون برگه سهم، توسط معامله‌گران این نماد دست به دست شد. بپیوند روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۹,۶۱۸ریال آغاز خواهد کرد.
ارزش معاملات امروز «بپیوند» به رقم ۳۸میلیارد تومان رسید. همچنین ۹۴درصد از سهام شرکت برق و انرژی پیوندگستر پارس را حقیقی‌ها و ۶درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، اغلب فروشندگان اشخاص حقیقی بودند.
این نماد پس از دقایق ابتدایی بازار که متعادل معامله شد، به صف فروش نشست. بپیوند برای چهارمین روز با افت قیمت رو به رو شد. گفتنی است هم‌گروهی‌های این نماد نیز یک دست قرمز شدند. قیمت سهام شرکت برق و انرژی پیوندگستر پارس به قیمت عرضه اولیه خود نزدیک شد.
برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید
بپیوند22دی