۰ نفر

مجامع «وتوصا» از این پس دو مرحله‌ای خواهند شد!

۱۸ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۴۱
کد خبر: 496278
مجامع «وتوصا» از این پس دو مرحله‌ای خواهند شد!

عبادی، مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران در گفت‌و‌گو با اقتصادآنلاین دو مرحله‌ای شدن مجمع این گروه را اعلام کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، سیدحسام الدین عبادی مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران در گفت‌و‌گو با اقتصادآنلاین اعلام کرد امروز پنج‍شنبه 18 دی قرار بود مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران (وتوصا) برگزار شود ولی متاسفانه با وجود حضور سهام‌داران عمده به حد نصاب نرسید و برگزار نشد.

عبادی افزود: علی‌رغم انجام تمام هماهنگی‌های ‌لازم و حضور نمایندگان گروه فیروزه و شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت بعنوان سهامداران عمده ، حسابرس و بازرس قانونی و نماینده بورس ، به دلیل نرسیدن به 50 درصد حد نصاب قانونی امکان برگزاری مجمع فراهم نشد.

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران  توضیح داد  در فرآیند آزادسازی سهام عدالت بیش از 13 درصد از سهام وتوصا از مالکیت شرکتهای استانی سهام عدالت خارج و به سهامدارانی که روش مستقیم  را در این فرآیند انتخاب نمودند منتقل شده است . به این ترتیب ضمن افزایش سهام شناور شرکت ، میلیون ها نفر به جمع سهامداران شرکت اضافه خواهند شد. با این ترکیب سهامداری بعید به نظر می رسد که در سالهای آتی هم مجامع وتوصا در مرحله اول برگزار شود.

عبادی درپایان افزود: به حد نصاب نرسیدن مجمع امروز وتوصا جای نگرانی ندارد و مجمع نوبت دوم  بر اساس قانون تجارت به سرعت دعوت و طی هفته‌های آتی برگزار خواهد شد.