امروز معامله‌گرها ۱۴هزار و ۶۶۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه محصولات غذایی و آشامیدنی تعلق داشت و ۱۱.۳درصد از کل سهام نوش مازندران معامله شد.

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در بورس امروز در مجموع ۱۴هزار و ۶۶۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شستا»، «غنوش»، «خودکفا»، «گشان» و «وتجارت» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در پنجمین روز هفته معادل ۳۳۵میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی دست به دست شد، نوش مازندران پس از معاملاتی به ارزش ۳۲۵میلیارد تومان دوم شد و سهام اقتصادی و خودکفایی آزادگان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس امروز به گروه «محصولات غذایی و آشامیدنی» تعلق داشت به طوری که حدود هزار و ۳۸۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات هزار و ۳۳۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۱۱.۳درصد از کل سهام نوش‌ مازندران‌ (غنوش) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۱۶.۵درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۲۵سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۶۹نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آن کلیک کنید

رتبه بندی ارزش معاملات 99.10.17

رتبه بندی ارزش معاملات17.10.99