۰ نفر

طبق گزارش آذرماه اعلام شد؛

«ونوین» بر مدار سودسازی

۱۷ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۱۱
کد خبر: 495908
«ونوین» بر مدار سودسازی

مدتی است بانک اقتصاد نوین بر سیر صعودی تراز عملکردی افتاده است به طوری که گزارش آذرماه بانک هم برای بازار و هم برای سهامداران نکات مثبت و نشان از روند با شتاب صعودی بانک دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در آذرماه این بانک موفق به ثبت تراز عملیاتی ۲۰۶ میلیاردی شده و روند صعودی خود را حفظ کرده است.

عملکرد بانک اقتصاد نوین در ۹ ماهه امسال قابل قیاس با ۹ ماهه سال قبل نیست. تراز منفی ۹ ماهه سال قبل با چرخش ۱۸۰ درجه ای همراه شده و به نزدیک مثبت ۱۰۰۰ میلیارد تومان در ۹ ماهه امسال رسیده است.

این امر یعنی این که سهامداران بانک باید در انتظار صورت‌های مالی متفاوتی از بانک باشند که می‌تواند بر روند قیمت معاملاتی سهم تاثیرات مثبت خوبی بگذارد.

همچنین بانک دارای تراز ارزی مثبت خوبی است. این بدان معناست که پتانسیل تسعیر ارز در پایان سال مالی شرکت نیز می‌تواند ادامه داشته و با افزایش نرخ دلار که ۱۱ هزار تومان در نظر گرفته شده و اختلاف بالایی با نرخ نیمایی فعلی دارد. تراز ارزی بانک به مانند آتش زیر خاکستر هر لحظه امکان سودسازی بالایی برای ونوین خواهد داشت.

بانک اقتصاد نوین طی یک ماهه اخیر ۱۰ درصد بازدهی داشته و بر خلاف روند بازار نه تنها افتی نداشته بلکه با حمایت خوبی نیز مواجه است. با توجه به تحولات عملیاتی و ارزی بانک انتظار داریم کم کم شاهد شکل‌گیری روند صعودی در ونوین تا پایان سال باشیم.