۰ نفر

توسط حقیقی‌های پارس مینو صورت گرفت؛

نامه سهامداران «غپینو» خطاب به رییس قوه قضاییه/ سرمایه‌گذاران خواستار بازرسی از حقوقی پارس مینو شدند

۱۶ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۳۴
کد خبر: 495681
نامه سهامداران «غپینو» خطاب به رییس قوه قضاییه/ سرمایه‌گذاران خواستار بازرسی از حقوقی پارس مینو شدند

جمعی از سهامداران شرکت پارس مینو (غپینو)، نامه‌ای را با عنوان گلایه سهامداران پارس مینو و خنثی سازی یک طرح ملی خطاب به آقای رییسی، رییس قوه قضاییه منتشر کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ از ابتدای سال تا مردادماه سال جاری، بازار سرمایه با استقبال زیادی از سوی سرمایه‌گذاران مواجه شد و شاخص بورس رکوردشکنی کرد. بسیاری از سرمایه‌گذاران باتوجه به تبلیغات فراوانی که از سوی برخی مسئولان صورت گرفته بود، وارد بازار سهام شدند. اما از اواسط مردادماه، اصلاحی در بازار سرمایه رخ داد و بسیاری از نمادها افت قیمت را تجربه کردند. حال سهامداران شرکت پارس مینو با انتشار نامه‌ای، خواستار حمایت سهامدار عمده از سهم شدند تا «غپینو» به روزهای مثبت خود بازگردد و ضرر سرمایه‌گذاران جبران شود. درواقع خواسته سهامداران، ارائه دلیلی برای منفی خوردن سهم در ماه‌های اخیر و عدم توجه سهامداران عمده به «غپینو» است.

متن نامه به شرح زیر است:

جناب آقای رئیسی، رئیس محترم قوه فضاییه

باسلام

احتراما اینجانبان سهامداران سهم پارس مینو که به مدت ۸ ماه در این سهم سرمایه‌گذاری کردیم ، علاوه بر اینکه شرکت فوق العاده سود ده و خوشنام و سرمایه‌ دار و سود ساز بوده و هست و اخیرا طرح ملی استحصال دانه کاکائو را بعد از ۱۴ سال به بهره برداری رساند که در رسانه ملی پخش گردید و این پروژه بزرگ در نوع خود بی‌مثال هست، اما بر خلاف تمام این موارد و گزارشات عالی شرکت که راهی کدال شده است، سهامداران این شرکت ۸ ماه همچنان با ضرر بالای ۵۰ درصدی در ناامیدی بسر میبرند، سهم این شرکت ارزنده به صورت مشکوک در بازار مثبت و منفی بی تفاوت و همیشه منفی می‌باشد و در عین حال توسط شرکت بالادستی خود یعنی خودکفا به نوسان‌گیری ادامه می‌دهد و با پیگیری‌های فراوان و مذاکرات راهی به جایی نبردیم.

لذا از شما رئیس محترم قوه قضاییه به عنوان کسی که دادگر مردم و مأمن عدالت خواهی مردم می‌باشد، استدعا داریم با توجه به اینکه ما سهامداران ندای مسئولین نظام را لبیک گفتیم و وارد بازار سرمایه شدیم از شما ریاست محترم قوه قضاییه خواهشمندیم حافظ منافع ما سهامداران متضرر باشید و قبل از اینکه مشکلات بوجود آمده آسیب‌های فراوان اجتماعی و خانوادگی را در پی داشته باشد، استدعای بازرسی و رسیدگی از حقوقی شرکت پارس مینو (مدیران خودکفا) را از شما داریم.

با سپاس فراوان از شما. جمعی از سهامداران شرکت پارس مینو