۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام شپنا دارید، بخوانید (۱۵دی)/ دلخوشی سهامداران پالایش نفت اصفهان

۱۵ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۳۵
کد خبر: 495368
اگر سهام شپنا دارید، بخوانید (۱۵دی)/ دلخوشی سهامداران پالایش نفت اصفهان

بالاخره امروز سهام شرکت پالایش نفت اصفهان، پس از چهار روز سبزپوش شد. این نماد هم سو با رشد شاخص کل و هم گروهی‌هایش قدم برداشت.

برای اطلاع از به روز‌ترین اخبار بورس و فرابورس تهران اینجا کلیک کنید!

برای اطلاع از آخرین اخبار شپنا اینجا کلیک کنید!

اقتصادآنلاین _ سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت اصفهان با رشد دو درصدی مواجه شد و میان نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

شپنا پس از چهار روز متوالی افت قیمت بالاخره با افزایش قیمت رو به رو شد. این نماد در روزی که بازار از شرایط نسبتا خوبی برخوردار بود متعادل معامله شد. گفتنی است سهام پالایش نفت اصفهان یک ماه است که روندی نزولی را در پیش گرفته است. همچنین فرآورده‌های نفتی یک دست سبزپوش شدند.

سهام شرکت پالایش نفت اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۲,۲۳۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته پنج درصد افزایش کرده است. همچنین با دست به دست شدن ۱۹۵میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با همان ۱۲,۲۳۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «شپنا» به رقم ۲۳۷میلیارد تومان رسید. همچنین ۹۲درصد از سهام شرکت پالایش نفت اصفهان را حقیقی‌ها و هشت درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۱۸۹میلیون برگه سهم (۹۷درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۶میلیون سهم (۳درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

شپنا15دی