۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز/ بوعلی با پنج درصد افت به صدر ارزش معاملات بازگشت

۱۰ دی ۱۳۹۹، ۱۶:۲۹
کد خبر: 494144
بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز/ بوعلی با پنج درصد افت به صدر ارزش معاملات بازگشت

امروز معامله‌گرها 16هزار و 280میلیارد تومان سهام خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه محصولات شیمیایی تعلق داشت و 13درصد از کل سهام شرکت لیزینگ پارسیان معامله شد.

اقتصاد‌آنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در بورس امروز در مجموع حدود ۱۶هزار و ۲۸۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «بوعلی»، «کوثر»، «کاما»، «شستا» و «شپنا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در پنجمین روز هفته حدود  ۵۰۰میلیارد تومان سهام پتروشیمی بوعلی سینا دست به دست شد، بیمه کوثر پس از معاملاتی به ارزش حدود ۴۹۰میلیارد تومان دوم شد و سهام باما نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس امروز به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که حدود هزار و ۹۶۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «خودرو و ساخت قطعات» با معاملات هزار و ۶۳۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۱۳درصد از کل سهام لیزینگ پارسیان (ولپارس) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۲۰درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۳۰سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۵۸نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

ارزش معاملات 99.10.10

رتبه_بندی معاملات 99.10.10