امروز معامله‌گرها ۱۷هزار و ۶۳۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه استخراج کانه‌های فلزی تعلق داشت و ۱۳درصد از کل سهام حق تقدم حمل و نقل توکا معامله شد.

اقتصادآنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در بورس امروز در مجموع حدود ۱۷هزار و ۶۳۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «کاما، «برکت»، «شپنا»، «شستا» و «غبهنوش» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در چهارمین روز هفته حدود هزار و ۳۰۰میلیارد تومان سهام باما دست به دست شد، گروه دارویی برکت پس از معاملاتی به ارزش حدود ۵۵۰میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت اصفهان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان اردبیل(ثتوسا) پس از بازگشایی ۱۱درصد افت قیمت و سهام بیمه آرمان(آرمان) ۱۵درصد رشد قیمت را تجربه کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس امروز به گروه «استخراج کانه‌های فلزی» تعلق داشت به طوری که حدود هزار و ۶۳۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «مواد و محصولات دارویی» با معاملات هزار و ۵۴۵میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات غذایی و آشامیدنی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۱۳درصد از کل سهام حق تقدم حمل و نقل توکا (حتوکا) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۲۴درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۳۵سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۵۱نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

رتبه بندی ارزش معاملات 99.10.09

رتبه بندی ارزش معاملات09.10.99