۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام شپنا دارید، بخوانید (۸دی)/ با رشد پنج درصدی شپنا خوش درخشید

۸ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۴۵
کد خبر: 493480
اگر سهام شپنا دارید، بخوانید (۸دی)/ با رشد پنج درصدی شپنا خوش درخشید

بالاخره امروز سهام شرکت پالایش نفت اصفهان، پس از ۱۰ روز رنگ رشد را هم دید و با اقبال خوبی مواجه شد. این نماد هم سو با رشد شاخص کل و هم گروهی‌هایش قدم برداشت.

برای اطلاع از به روز‌ترین اخبار بورس و فرابورس تهران اینجا کلیک کنید!

برای اطلاع از آخرین اخبار شپنا اینجا کلیک کنید!

اقتصادآنلاین _ سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت اصفهان با رشد پنج درصدی مواجه شد و میان نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

شپنا پس از ۱۰روز متوالی افت قیمت بالاخره با افزایش قیمت رو به رو شد. این نماد پس از دقایقی به صف خرید ۱۲۰میلیونی نشست. سپس این صف بر خریداران عرضه شد. پس از آن دوباره صف خرید شکل گرفت و معاملات امروز خود را با صف خریدی حدود ۵۰میلیون خاتمه داد. امروز گروه فرآورده‌های نفتی یک دست سبزپوش شد. همچنین شپنا ششمین نمادی بود که در رشد شاخص کل تاثیرگذار بود.

سهام شرکت پالایش نفت اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۳,۸۴۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته پنج درصد افزایش کرده است. همچنین با دست به دست شدن ۳۳۵میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با همان ۱۳,۸۲۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز « شپنا» به رقم ۴۶۴میلیارد تومان رسید. همچنین ۹۵درصد از سهام شرکت پالایش نفت اصفهان را حقیقی‌ها و ۵درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۲۸۵میلیون برگه سهم (۸۵درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۵۰میلیون سهم (۱۵درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

شپنا8دی