افراد حقیقی امروز ۱۳۰میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه مواد و محصولات دارویی و همچنین سهام شرکت شیمی دارویی داروپخش بود.

 برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین سهیل بانی؛ در بورس امروز حقوقی‌ها حدود ۱۳۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد ۱۴هزار و ۸۲۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۱۴درصد یعنی دو هزار میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان یک درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «مواد و محصولات دارویی»، «محصولات شیمیایی» و «بانک‌ها و موسسات اعتباری» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «فرآورده‌های نفتی» و «کاشی و سرامیک» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «دشیمی»، «وسپهر» و «شگویا» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «کساوه»، «شپنا» و «خودرو» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت شیمی دارویی داروپخش معادل ۶۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی صنایع کاشی و سرامیک سینا با برتری ۱۲۰میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۰۰نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۲۲۷نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۹۶۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم هزار میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

تغییر_مالکیت_صنایع_حقیقی_حقوقی_99_10_08

تغییر مالکیت حقیقی حقوقی