افراد حقیقی امروز ۴۵۰میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری و همچنین سهام شرکت اعتباری ملل بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ در بورس امروز حقوقی‌ها حدود ۴۵۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد ۱۷هزار و ۸۰۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۱۴درصد یعنی دو هزار و ۵۷۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان دو درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری»، «خودرو و ساخت قطعات» و «هتل و رستوران» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «سرمایه‌گذاری‌ها» و «فلزات اساسی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «وملل»، «شبندر» و «وپارس» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «آریان»، «فوکا» و «ملت» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت اعتباری ملل  معادل ۲۰۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی فولاد کاویان با برتری ۱۶۵میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۱۸نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۲۱۷نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول هزار و ۵۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم هزار و ۴۹۰میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

image_2020-12-27_12-49-55

تغییر_مالکیت_صنایع_حقیقی_حقوقی_99_10_07