۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام فولاد مبارکه دارید بخوانید (۲۲آذر)/ اقبال حقیقی فولاد را به صف ۲۵۵میلیونی کشاند

۲۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۵۵
کد خبر: 489178
اگر سهام فولاد مبارکه دارید بخوانید (۲۲آذر)/ اقبال حقیقی فولاد را به صف ۲۵۵میلیونی کشاند

اقبال حقیقی‌ها به گروه فلزات اساسی و همچنین فولاد مبارکه، فولاد را به صف خرید ۲۵۵میلیونی کشاند و این نماد را با رشد پنج درصدی رو به رو کرد.

برای اطلاع از به روز‌ترین اخبار بورس و فرابورس تهران اینجا کلیک کنید!

برای اطلاع از آخرین اخبار فولاد اینجا کلیک کنید!

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان پنج درصد رشد کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۵,۱۶۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته پنج درصد افزایش یافته است. همچنین ۶۰۰میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران دست به دست شد. گفتنی است که این حجم معاملات برای فولاد قابل توجه بود. آخرین روزی که این نماد در حدود این حجم خرید و فروش شد، ۲۳شهریور ماه بود. این نماد روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۵,۱۶۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فولاد» حدود ۹۱۲میلیارد تومان ثبت شد. همچنین ۷۳درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و ۲۷درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۲۷۶میلیون برگه سهم (۴۶درصد) را افراد حقیقی و تعداد ۳۲۶میلیون سهم (۵۴درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

فولاد مبارکه دقایق کوتاهی متعادل معامله شد و سپس به صف خرید سنگینی نشست که در دقایق پایانی بازار صف عرضه شد. حجم این صف به ۲۵۵میلیون هم رسید. گفتنی است در گروه فلزات اساسی اغلب نمادها رنگ سبز به خود گرفتند و با اقبال حقیقی‌ها رو به رو شده اند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

فولاد22آذر