خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم دو هزار و ۵۲۰میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت محصولات شیمیایی به ثبت رسید و همچنین سهام صنایع چوب خزر کاسپین بیش از ۲۳۰میلیارد تومان تقاضای خرید داشت.

اقتصاد آنلاینهانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود سه هزار و ۲۷۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش بیش از ۷۴۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به حدود دو هزار و ۵۲۰میلیارد تومان می‌رسد.         

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «چخزر»، «خودکفا» و «شکبیر» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام صنایع چوب خزر کاسپین بیش از ۲۳۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «فوکا»، «گشان» و «فاهواز »در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع حدود هزار و ۹۰میلیارد تومان (۳۳درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۶۵۵میلیارد تومان (۸۸درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۷۳نماد و حجم صف‌های فروش در ۷نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است.گفتنی است حجم صف صنایع چوب خزر کاسپین  (چخزر) به ۴۲.۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«محصولات شیمیایی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای بیش از ۳۴۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات غذایی و آشامیدنی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن حدود ۲۸۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «هتل و رستوران» با فشار فروش ۱۱۵میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۶درصد از چهار هزار و ۱۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع چهار هزار و ۱۸۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۹۶درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۸هزار و ۱۹۵میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصویر،  در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

111111111

111111111