۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

سهامداران «شستا» توجه کنند/ تلاش «شستا» برای مثبت شدن بی‌نتیجه ماند

۱۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۴۱
کد خبر: 487300
سهامداران «شستا» توجه کنند/ تلاش «شستا» برای مثبت شدن بی‌نتیجه ماند

سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی که با نماد «شستا» معامله می‌شود در معاملات امروز افت ۰.۴درصدی قیمت پایانی و رشد ۰.۸درصدی قیمت آخرین معامله را رقم زد.

برای مشاهده آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران، اینجا کلیک کنید 

برای دنبال کردن خبرهای سهام «شستا» اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین - سهیل بانی؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با ثبت قیمت پایانی ۲۹,۱۹۰ریال و افت ۰.۴درصدی، بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. نماد «شستا» از روز بازگشایی تا به امروز و طی ۱۳روز کاری روندی نوسانی را تجربه کرده و در این مدت حدود ۱۰درصد افت قیمت را به ثبت رسانده است.  

«شستا» که در آغاز معاملات امروز منفی معامله می‌شد توانست در آخرین معاملات خود، عدد ۲۹,۵۳۰ریال را ثبت کند که این رقم نسبت به روز گذشته حدود ۰.۸درصد افزایش یافته است. این تغییر جهت می‌تواند نویدبخش رشد این نماد در روز معاملاتی آتی باشد. همچنین ارزش معاملات امروز «شستا» از رقم ۶۱۰میلیارد تومان عبور کرد. 

در معاملات امروز «شستا»، حدود ۲۱۰میلیون برگه سهم خرید و فروش شد که از این تعداد بیش از ۱۸۰میلیون برگه سهم (۸۷درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۳۰میلیون سهم (۱۳درصد) را کدهای حقوقی خریداری کردند. در سمت فروش نیز ۹۶درصد را حقیقی‌ها و تنها حدود چهار درصد را حقوقی‌ها فروختند.

شستا