امروز معامله‌گرها ۱۹هزار و 1۵۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه بانک‌ها و مؤسسات اعتباری تعلق داشت و ۸.۳درصد از کل سهام شیر و گوشت زاگرس شهرکرد (زشگزا) معامله شد.

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در بورس امروز در مجموع حدود ۱۹هزار و ۱۵۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شستا»، «وتجارت»، «خودرو»، «شپنا» و «خگستر» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در پنجمین روز هفته معادل ۷۷۰میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان دست به دست شد، بانک تجارت پس از معاملاتی به ارزش ۷۴۰میلیارد تومان دوم شد و سهام ایران خودرو نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس امروز به گروه «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» تعلق داشت به طوری که دو هزار و ۷۰۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «خودرو و ساخت قطعات» با معاملات دو هزار و ۴۸۰میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات شیمیایی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۸.۳درصد از کل سهام شیر و گوشت زاگرس شهرکرد (زشگزا) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۲۷درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۴۰سهم به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۳۵نماد نخست اختصاص داشت.

ارزش معاملات سهام 99.09.12

IMG_20201202_163124_469