۰ نفر

تحلیل روزانه خودرو و خساپا؛

افت خودرویی‌ها، خریداران را دلسرد نکرد

۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۱۶
کد خبر: 484690
افت خودرویی‌ها، خریداران را دلسرد نکرد

در معاملات بورس امروز خودرو با افت سه درصدی قیمت ۳,۹۶۰ریال و خساپا با افت یک درصدی قیمت ۲,۹۲۰ریال را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت‌ها به ترتیب حدود۷۴۰و ۵۵۰میلیارد تومان بود.

اخبار روزانه «خودرویی‌ها» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین-هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت ایران خودرو با افت سه درصدی و خساپا با افت یک درصدی مواجه شد و بین نمادهای پر تراکنش امروز قرار گرفتند.

خودرو در آخرین معاملات خود، عدد ۴,۰۳۰ریال و سهام شرکت سایپا عدد ۲,۹۶۰ریال را ثبت کردند که به ترتیب نسبت به روز گذشته خودرو یک درصد کاهش و خساپا یک درصد افزایش یافته است.

سهام شرکت ایران خودرو با جابجایی بیش از یک میلیارد و ۸۰۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با قیمت ۳,۹۶۰ریال آغاز خواهد کرد. همچنین حجم معاملات خساپا نیز به بیش از یک میلیارد و ۷۰۰میلیون رسید.

ارزش معاملات امروز خودرو حدود ۷۴۰میلیارد تومان بود. همچنین ۹۴درصد از سهام شرکت ایران خودرو را حقیقی‌ها و ۶درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیش از یک میلیارد و ۷۷۰میلیون برگه سهم (۹۷درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۶۰میلیون برگه سهم (سه درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

از سوی دیگر ۹۵درصد از سهام شرکت سایپا را حقیقی‌ها و پنج درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. همچنین در سمت فروش، شاهد فروش ۹۸درصدی حقیقی‌ها بودیم.

برای مشاهده تصویر، روی آن کلیک کنید!

1111111

1111111