۰ نفر

برای یک دوره دو ساله؛

مدیرعامل فرابورس ایران ابقا شد

۳ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۳۵
کد خبر: 302766
مدیرعامل فرابورس ایران ابقا شد

امیر هامونی٬ مدیرعامل فرابورس ایران٬ با انتخاب هیات مدیره برای یک دوره دو ساله دیگر در این سمت ابقا شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، هیات‌مدیره جدید فرابورس ایران در نخستین جلسه خود در مهرماه 1397 به ابقای امیر هامونی بر مسند مدیرعاملی شرکت فرابورس ایران رای داد. او از سال 1391 تاکنون مدیرعامل فرابورس ایران بوده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از روابط عمومی فرابورس، در جلسه روز گذشته هیات‌مدیره فرابورس که معرفی و تغییر نمایندگان اعضای حقوقی هیات‌مدیره و تعیین سمت آنها در دستور کار قرار داشت، امیر هامونی به عنوان مدیرعامل برای یک دوره دو ساله دیگر ابقا شد و محمدحسن ابراهیمی سروعلیا، مدیرعامل کارگزاری بانک ملی به عنوان رئیس و علی تیموری شندی، مدیرعامل تامین سرمایه لوتوس پارسیان به عنوان نایب رئیس هیات‌مدیره فرابورس انتخاب شدند.

اعضای حقوقی هیات‌مدیره فرابورس ایران و نمایندگان آنها را برای دوره ششم سید ابراهیم عنایت به نمایندگی از گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، محمدحسن ابراهیمی سروعلیا از شرکت کارگزاری بانک ملی ایران، محمدجواد سلیمی از گروه مالی ملت، علی تیموری شندی از گروه مالی بانک پارسیان، احمد پویانفر به نمایندگی از مرکز مالی ایران، علی صحرایی از بورس اوراق بهادار تهران و علی نقوی به نمایندگی از شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه تشکیل می‌دهند.