۰ نفر

فوری / کسی خریدار خودرو نیست!

۲۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۵۳
کد خبر: 513273
فوری / کسی خریدار خودرو نیست!

بازار شب عید خودرو هر سال شب عید با افزایش قیمت و رونق معاملات روبرو بود، اما امسال با وجود کاهش قیمت‌ها کسی تمایل به خرید خودرو ندارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، بازار خرید و فروش خودرو در آخرین هفته پایان سال 99 همچنان شاهد کاهش خرید و فروش بوده و خبری از رونق معاملات نیست. 

کاهش قیمت‌ خودرو در آخرین روزهای اسفند ماه در حالی ادامه دارد که هر ساله بازار معاملات خودرو در ای ماه رونق داشت ولی امسال رکود شدیدی در معاملات حاکم بوده و همه منتظر کاهش بیشتر قیمت ها هستند به همین دلیل تمایلی به خرید خودرو نداشته و عموما می‌خواهند بازار انواع خودروهای داخلی و خارجی با کاهش بیشتر قیمت‌ها به ثبات برسد.

در بازار خودرو، امروز پراید 131 با قیمت 107 میلیون تومان، پراید 111 با قیمت 126 میلیون تومان، پژو 206 تیپ 2 با قیمت 185 میلیون تومان و پژو 206 صندوق دار 234 میلیون تومان مورد معامله قرار  می‌گیرد. همچنین، سمند 1ل ایکس نیز 175 میلیون تومان، سمند سورن 238 میلیون تومان و ساینا 134 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. تیبا صندوقدار با رینگ فولادی 117 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. بررسی بازار خودرو در نخستین هفته جاری نشان از آن دارد که روند نزولی قیمت دلار، شیوع دوباره ویروس کرونا به همراه بی‌رغبتی مردم به خرید خودرو باعث شده تا همه 1400 را برای خرید خودرو انتخاب کنند.