۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

حقوقی‌ها امروز چقدر از بورس خارج کردند؟

۲۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۲۷
کد خبر: 468048
حقوقی‌ها امروز چقدر از بورس خارج کردند؟

ارزش کل معاملات خرد ۱۴ هزار و ۳۷۰ میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۲۰ درصد یعنی دو هزار و ۸۱۰ میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان سه درصد از کل معاملات شد. حقوقی‌ها امروز حدود ۴۷۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری"، "خودرو و ساخت قطعات" و "محصولات شیمیایی" رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های "استخراج کانه‌های فلزی" و "فلزات اساسی" به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد وگردش، آریا و وتجارت لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به کگل، فولاد و کچاد معطوف بود.

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

وضعیت بورس امروز

وضعیت بورس امروز

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری بانک گردشگری حدود ۲۴۰ میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی معدنی و صنعتی گل گهر با برتری تقریبا ۱۵۰ میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ ها در ۶۳ نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۱۶ نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۷۹۰ میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان بود.