۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

صف خرید بورس، ۵برابر فروش شد!

۵ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۳۸
کد خبر: 462664
صف خرید بورس، ۵برابر فروش شد!

در ساعت ۱۰:۰۰ جمع صف‌های خرید حدود ۱۰ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به هفت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید فملی، شپنا و فولاد به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام ملی صنایع مس ایران هزار و ۲۹۵ میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش آریان، وملی و لپارس در نوبت انتظار است.

صفهای خرید و فروش بورس 99.6.5

 ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع پنج هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان (۵۸ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر دو هزار و ۳۰ میلیارد تومان (۸۰ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۱۲ نماد و حجم صف‌های فروش در ۲۶ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف گروه صنعتی ملی (وملی) به ۳.۶ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

 "فلزات اساسی" محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای دو هزار و ۷۷۵ میلیارد تومان است و پس از آن گروه "فرآورده‌های نفتی" قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه کوچک "دباغی" با فشار فروش ۵۹۰ میلیارد تومانی همراه است.