۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

وقتی سرمایه آدم جلوی چشمانش آب می‌شود!

۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۴۴
کد خبر: 462159
وقتی سرمایه آدم جلوی چشمانش آب می‌شود!

خالص سفارشات فروش سهام به رقم ۱۶هزار میلیارد تومان رسید، بیشترین سفارشات فروش برای گروه بانک‌ها و مؤسسات اعتباری به ثبت رسید و سهام سرمایه‌گذاری پارس آریان هزار و ۱۳۰میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در ساعت ۹:۳۵ جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۱۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۱۶ هزار میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «ثبهساز»، «امین» و «ولپارس» به چشم می‌خورد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «آریان»، «شستا» و «دی» در نوبت انتظار است به طوری که فقط برای سهام بازار پایه‌ای سرمایه‌گذاری پارس آریان هزار و ۱۳۴ میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد.

صفهای خرید و فروش بورس 99.6.3

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار میلیارد تومان (۷۹ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر هفت هزار میلیارد تومان (۴۰ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۹ نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۸۱ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف گروه صنعتی ملی (وملی) به ۴.۵ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

"فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط" محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ناچیز ۱۰۰ میلیارد تومان است، از سویی دیگر گروه "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" با فشار فروش سه هزار میلیارد تومانی همراه است و پس از آن گروه "خودرو و ساخت قطعات" قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان می‌شود.

این جدول حدود ۳۸ درصد از ۱۸ هزار و ۴۵۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع پنج هزار ۸۰۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۳۲۰ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۲۴ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان خواهد رسید.