۰ نفر

صف‌ فروش ۶هزار میلیاردی بورس! (اول شهریور)

۱ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۳۵
کد خبر: 461554
صف‌ فروش ۶هزار میلیاردی بورس! (اول شهریور)

در ساعت ۱۰:۱۰ معاملات امروز بورس تهران، جمع صف‌های خرید به حدود یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسید و ارزش کل صف‌های فروش ۶ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید ونیکی، ثبهساز و امین به چشم می‌خورد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش شستا، حق تقدم وگردش و نماد وآیند در نوبت انتظار است به طوری که فقط برای سهام سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی ۵۶۷ میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع یک هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان (۷۴ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان (۴۵ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۲۲ نماد و حجم صف‌های فروش در ۹۲ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف بهساز کاشانه تهران (ثبهساز) به ۴.۴ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

 به گزارش اقتصاد آنلاین، " فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط" محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۱۳۵ میلیارد تومان است، از سویی دیگر گروه "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" با فشار فروش یک هزار و ۲۳۰ میلیارد تومانی همراه است و پس از آن گروه "چندرشته‌ای صنعتی" قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۷۲۰ میلیارد تومان می‌شود.

 

برای مشاهده جدول در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

صفهای خرید و فروش بورس 6.1