۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

حقیقی‌های بورس چه خریدند و فروختند؟ (۱۳۹۹/۵/۲۸)

۲۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۰۰
کد خبر: 460746
حقیقی‌های بورس چه خریدند و فروختند؟ (۱۳۹۹/۵/۲۸)

در جریان معاملات امروز بورس تهران، افراد حقیقی تا ظهر امروز ۸۸۰ میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند که بیشترین ورود پول حقیقی به بورس یا فرابورس مربوط به سهام ایران خودرو بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، حقیقی‌ها تا ساعت ۱۲:۰۰ از معاملات بازار سرمایه، حدود ۸۸۰ میلیارد تومان بیشتر از اشخاص حقوقی سهام خریدند. کل ارزش معاملات خرد بیش از ۱۸ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بود و بدین‌ترتیب خالص خرید حقیقی‌ها به نزدیک پنج درصد از کل معاملات رسید.

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه "خودرو و ساخت قطعات"، "محصولات غذایی و آشامیدنی" و "مواد و محصولات دارویی" رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های "مخابرات" و "استخراج نفت و گاز" به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

سه نماد «خودرو»، «خساپا» و «غبشهر» لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به «اخابر»، «دی» و «حفاری» معطوف بود.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۰۵ نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۶۸ نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول یک هزار و ۳۲۰ میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۴۴۰ میلیارد تومان بود.

 

تغییر مالکیت سهام 5.28

مالکیت-صنایع-5.28