۰ نفر

بازار سرمایه قرمز است

صف‌ فروش ۱۸هزار میلیارد تومانی بورس تهران!

۲۱ مرداد ۱۳۹۹، ۹:۴۹
کد خبر: 458994
صف‌ فروش ۱۸هزار میلیارد تومانی بورس تهران!

در ساعت ۱۰:۰۵دقیقه از معاملات امروز بازار سهام، جمع صف‌های خرید بورسی به حدود سه هزار و ۲۲۰میلیارد تومان رسید و ارزش کل صف‌های فروش ۱۸هزار و ۳۲۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۱۵هزار و ۱۰۰میلیارد تومان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین، تا این ساعت از معاملات بازار سرمایه، بیشترین سفارش در صفوف خرید وآیند و ونیکی به چشم می‌خورد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش شپنا، شتران و شبندر در نوبت انتظار است به طوری که فقط برای سهام پالایش نفت اصفهان نزدیک به چهار هزار میلیارد تومان تقاضای فروش وجود دارد؛ گفتنی است حجم صف گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو (خگستر) به ۲.۳ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

کدام نمادهای بورس امروز صف خرید بود؟ (۱۳۹۹/۵/۲۱)

 ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع دو هزار میلیارد تومان (۶۲ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۱۱ هزار میلیارد تومان (۶۰ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۴۱ نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۵۴ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است.

"انبوه‌سازی، املاک و مستغلات" محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۲۰۰ میلیارد تومان است. از سویی دیگر گروه "فرآورده‌های نفتی" با فشار فروش بی‌سابقه هشت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی همراه است و پس از آن گروه "خودرو و ساخت قطعات" قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان می‌شود.