۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

کدام نمادهای بورس امروز صف خرید بود؟ (۱۳۹۹/۵/۱۹)

۱۹ مرداد ۱۳۹۹، ۹:۳۹
کد خبر: 458437
کدام نمادهای بورس امروز صف خرید بود؟ (۱۳۹۹/۵/۱۹)

در دقایق ابتدایی معاملات امروز بروس ترهان، بانک‌ها‌ و پالایشگاه‌ها خریداران را هیپنوتیزم کردند!

به گزارش اقتصاد آنلاین، در ساعت ۱۰:۱۰ جمع صف‌های خرید به حدود هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رسید و ارزش کل صف‌های فروش هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

 تا این ساعت بیشترین سفارش در صفوف خرید وپارس، شپنا و وآیند به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک پارسیان  ۵۵۳ میلیارد تومان تقاضای خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش برکت، خگستر و حق تقدم بزاگرس در نوبت انتظار است؛ گفتنی است حجم صف معدنی دماوند (کدما) به نزدیک پنج درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

 ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان (۴۷ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۸۵۰ میلیارد تومان (۶۰ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۸۱ نماد و حجم صف‌های فروش در ۲۴ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است.

 "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است و پس از آن گروه "فرآورده‌های نفتی" قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن هزار و ۶۰ میلیارد تومان می‌شود. از سویی دیگر گروه "مواد و محصولات دارویی" با فشار فروش ۳۰۰ میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده جدول در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

صفهای خرید و فروش بورس 5.19