۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

کدام نمادهای بورس امروز صف خرید بود؟ (۱۳۹۹/۵/۱۱)

۱۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۰۹
کد خبر: 456627
کدام نمادهای بورس امروز صف خرید بود؟ (۱۳۹۹/۵/۱۱)

خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان عبور کرد، سهام سرمایه‌گذاری ملی ایران ۸۰۰ میلیارد تومان تقاضای خرید داشت و بدین‌ترتیب بیشترین سفارشات خرید در سیستم برای گروه سرمایه‌گذاری‌ها به ثبت رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در ساعت ۱۰:۰۵ جمع صف‌های خرید به حدود هشت هزار و ۱۹۰میلیارد تومان رسید و ارزش کل صف‌های فروش ۶۵۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به هفت هزار و ۵۴۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین سفارش در صفوف خرید «ونیکی»، «وبانک» و «پترول» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سرمایه‌گذاری ملی ایران  ۷۹۷میلیارد تومان تقاضای خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «وسدید»، «سخزر» و «کماسه» در نوبت انتظار است؛ گفتنی است حجم صف تولید نیروی برق آبادان (آبادا) به نزدیک چهار درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع سه هزار و ۳۳۰میلیارد تومان (۴۱درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۴۵۰میلیارد تومان (۶۸ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۲۹نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۶نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است.

علاقه‌مندان به گروه‌های "سرمایه‌گذاری‌ها" و "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" بیشترین سفارشات خرید را به ترتیب با برآیند هزار و ۲۲۵میلیارد تومان و هزار و ۱۴۰میلیارد تومان در سیستم ثبت کرده‌اند و از سویی دیگر هیچ گروهی زیر فشار فروش نیست.

این جدول حدود ۳۸درصد از هشت هزار و ۸۵۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هفت هزار و ۳۳۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۶هزار و ۱۸۰میلیارد تومان خواهد رسید.

 

صفهای خرید و فروش بورس 5.11