۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

دور جدید ثبت نام ایران خودرو +جزییات

۹ مرداد ۱۳۹۹، ۹:۵۸
کد خبر: 456314
دور جدید ثبت نام ایران خودرو +جزییات

به منظور حذف واسطه گران سودجو از چرخه خرید،‌ افزایش عرضه و ایجاد فرصت برابر برای تمامی متقاضیان خرید خودرو، شرکت ایران خودرو، مرحله دوم طرح فروش فوق العاده را با ارایه پنج محصول از امروز پنج شنبه نهم مرداد ماه آغاز می‌کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بابک رحمانی، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با بیان این مطلب افزود: مرحله دوم فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو با قیمت قطعی و عرضه پنج محصول در راستای برنامه های وزارت صمت برای تحویل خودرو به مشتریان حقیقی از روز پنج شنبه نهم مردادماه امسال به مدت سه روز آغاز می شود.

وی افزود:  پس از اتمام مهلت ثبت نام براساس قرعه‌کشی و با حضور نهادها و سازمان‌های نظارتی برندگان نهایی مشخص خواهند شد.

شرایط ثبت نام خودرو

رحمانی ادامه داد: در برنامه فروش فوق العاده ایران خودرو به منظور حذف واسطه گران و سودجویان در فرآیند فروش، محدودیت هایی مانند اختصاص یک دستگاه خودرو به هر شماره ملی، عدم خرید خودرو در 48 ماهه اخیر از ایران خودرو و سایپا،  نداشتن پلاک فعال در خانوار، دارا بودن سن حداقل 18 سال و ارایه گواهی نامه رانندگی لحاظ شده است.

وی افزود: در این طرح، پنج محصول پر متقاضی ایران خودرو شامل  پژو 206 تیپ 5، دنا، سمند ال ایکس، 206 صندوق دار و پارس بنزینی با قیمت قطعی عرضه خواهند شد.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو تاکید کرد : ۱۵ هزار تعهد ایجاد شده در مرحله نخست فروش فوق العاده را، پیش از موعد تحویل خودروها اجرا کرده ایم و مرحله دوم فروش فوق‌العاده با موعد تحویل سه ماهه از فردا آغاز می شود.

رحمانی یادآور شد: مرحله  دوم طرح فروش فوق العاده محصولات پرتیراژ ایران خودرو به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان، کنترل بازار و عرضه عادلانه خودرو با موعد تحویل حداکثر سه ماهه به اجرا گذاشته شده است.

سایت ثبت نام ایران خودرو

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو اذعان کرد: پس از اعلام اسامی انتخاب شدگان در قرعه کشی، متقاضی باید ظرف 48 ساعت، وجه خودرو را از طریق سایت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir واریز کند و عدم واریز وجه خودرو به منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و شرکت هیچ گونه مسوولیتی برای تحویل خودرو نخواهد داشت.

شرایط ثبت نام ایران خودرو

وی تاکیدکرد: در مرحله دوم طرح  فروش فوق العاده به منظور حذف واسطه گران از فرآیند فروش، هیچ گونه سود مشارکتی به وجوه پرداختی تعلق نخواهد گرفت و در صورت عدم مراجعه مشتری به نمایندگی پس از گذشت سه ماه از تحویل، گارانتی خودرو ابطال خواهد شد. در رهن بودن سند خودرو به مدت یک سال از مصوبات فروش فوق العاده است.

رحمانی با تاکید بر دریافت کد کاربری گفت: ضروری است متقاضیان قبل از ورود به سایت فروش ایران خودرو برای دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.

گفتنی است، درطرح اول  فروش فوق العاده ایران خودرو 15 هزار محصول به مشتریان در ظرف مدت کم تر از یک و ماه و نیم تحویل داده شد که این یک رکورد در بین خودرو سازان داخلی محسوب می شود.