۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

اقبال بورس بازان به کدام نمادها بود؟ (۱۳۹۹/۴/۲۹)

۲۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۹:۳۲
کد خبر: 453804
اقبال بورس بازان به کدام نمادها بود؟ (۱۳۹۹/۴/۲۹)

امروز معامله‌گرها نزدیک به دو هزار میلیارد تومان سهام فولاد مبارکه اصفهان خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه "فلزات اساسی" تعلق داشت و ۳.۷ درصد از کل سهام نیرومحرکه معامله شد.

اقتصاد آنلاینسپهر علی‌یاری؛ روز جاری در مجموع حدود ۲۷هزار و ۸۸۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «فولاد»، «شبندر»، «فملی»، «وتجارت» و «وبصادر» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در دومین روز هفته معادل هزار و ۹۶۶میلیارد تومان سهام فولاد مبارکه اصفهان دست به دست شد، پالایش نفت بندرعباس با معاملاتی چهار برابر میانگین ۲۰روز اخیر دوم شد؛ سهام ملی صنایع مس نیز به جایگاه سوم رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه "فلزات اساسی" تعلق داشت به طوری که چهار هزار و ۶۰۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" با معاملات چهار هزار میلیارد تومانی دوم شد و "محصولات شیمیایی" در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۳.۷درصد از کل سهام نیرو محرکه (خمحرکه) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۳۳درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۵۵سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۲۵نماد نخست اختصاص داشت.

 

رتبه‌بندی-سهام-در-معاملات-بورس-و-فرابورس-4.29