۰ نفر

مانع اصلی واریز سود سهام عدالت مشخص شد

۲۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۳۹
کد خبر: 620026
مانع اصلی واریز سود سهام عدالت مشخص شد

شماره شبای نامعتبر، مسدود، راکد، مشترک (دو امضاء)، ارزی و بلندمدت مهم ترین دلایلی است که باعث شد تا سود سهامداران به حساب آنها واریز نشود.

به گزارش اقتصادآنلاین، با توجه به تکمیل پرداخت سود سهام عدالت، برخی از سهامداران نسبت به رقم‌های واریزی معترض هستند اعلام کرده‌اند که با وجود عدم فروش سهام خود در بازار، سود واریز شده به حساب آنها کمتر از رقم‌های اعلام شده است و همچنین در این میان افرادی بودند که نسبت به عدم واریز سود به حساب خود معترض بودند.

در این زمینه مدیر سیستم‌های تسویه و پرداخت شرکت سپرده گذاری مرکزی امروز (یکشنبه)  با بیان اینکه عملیات پرداخت سود سهام عدالت به اتمام رسیده است، افزود: شماره شبای نامعتبر، حساب بانکی مسدود، راکد، مشترک (دو امضاء)، ارزی و بلندمدت مهم ترین دلایلی است که باعث شد تا سود سهامداران به حساب آنها واریز نشود. 

وی اظهار داشت: بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفز از مشمولان سهام عدالت نتوانسته بودند که سود سهام سال ۱۳۹۸ خود را دریافت کنند، اما ۳۰۷ هزار نفر شماره شبای معتبر خود را در روزهای گذشته اصلاح کردند، به طوری که سود سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ به صورت یکجا به حساب آنها واریز شد. 

قشمی گفت: سهامدارانی که تاکنون پیامک واریز سود خود را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه به نشانی ddn.csdiran.ir، تارنمای سهام عدالت به نشانی sahamedalat.ir و یا تماس با مرکز تماس ۱۵۶۹ داخلی یک از وضعیت واریزی سود سهام عدالت خود مطلع شوند. 

برای مشاهده مشروح خبر مطلب «دلیل واریز نشدن سود برخی از صاحبان سهام عدالت چیست؟» را مطالعه کنید