۰ نفر

به گزارش سرویس خودروی اقتصاد آنلاین؛

قیمت خودروهای مینی + جدول قیمت کامل (۱۷ اسفند ۱۴۰۰)

۱۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۲۰
کد خبر: 618674
قیمت خودروهای مینی + جدول قیمت کامل (۱۷ اسفند ۱۴۰۰)

در جدول زیر قیمت روز انواع مینی را در بازار مشاهده می‌کنید.

به گزارش اقتصادآنلاین، مینی، (به انگلیسی: Mini) یک برند خودرو است، که از سال ۱۹۹۴ متعلق به شرکت خودروسازی ب‌ام‌و می‌باشد. این شرکت از آوریل سال ۲۰۰۱ تاکنون به ساخت جانشینان خودروهای اصلی مینی، پرداخته‌است. هم‌اکنون چهار گونه بدنه در این شرکت موجود است: سقف‌دار، کانورتیبل، مینی و کراس اوور.

 کوپر ۵ در، بعد از مدلهای ۳ در کوپر و همچنین مینی وان، سومین عضو از سومین نسل مینی (F۵۶) است که در ۲۰۱۴ وارد بازار شد.

مینی کانتری من  نخستین بار در ســال ۲۰۱۰ معرفی شد. کانتریمن در سه مدل استاندارد، S و جان کوپر ورکس عرضه می‌شود. مدل استاندارد دارای پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ ۳ سیلندر است که ۱۳۴ اسب بخار و ۲۱۹ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. این میزان قدرت برای رانندگی روزمره در شهر بسیار مناسب است.

خودروهای مینی در بازار ایران از ۲ میلیارد و ۷۵۰ تا ۳ میلیارد و ۱۰۰ قیمت دارند. قیمت مینی کوپر من S در بازار خودرو ۲,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان، کوپر ۵ در ۲,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان و کوپر ۵ در S نیز  ۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان است. همچنین کانتری من S در بازار ۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ قیمت خورده است. لازم به ذکر است که قیمت این خودروها نسبت به هفته گذشته تغییر نکرده است.  

قیمت بازار انواع خودرو مینی (اسفند ۱۴۰۰)
برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
کلاب من S ۲۰۱۸ صفر ۲,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کوپر ۵ در ۲۰۱۸ صفر ۲,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوپر ۵ در S ۲۰۱۸ صفر ۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوپر ۵ در S ۲۰۱۸ صفر ۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کانتری من S ۲۰۱۸ صفر ۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
منبع: باما
لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود