۰ نفر

چند نفر برای مسکن حمایتی ثبت نام کردند؟

۱۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۳۱
کد خبر: 617117
چند نفر برای مسکن حمایتی ثبت نام کردند؟

وزیر راه و شهرسازی گفت: ۵ میلیون نفر در طرح نهضت ملی مسکن در کشور ثبت نام کرده‌اند که ثبت‌نام متقاضیان مسکن در این طرح ادامه دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از برنا، رستم قاسمی در حاشیه آغاز پروژه ۸۱۰۰ واحدی مسکن ملی اراک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همانطور که می‌دانید امروز در استان مرکزی با حضور استاندار و نمایندگان حاضر شدیم، به هرحال طرح نهضت ملی مسکن آغاز شده و در استان مرکزی و شهر اراک با اقدامات صورت گرفته شاهد روند خوبی هستیم که ۲۸ هزار واحد در سطح استان آغاز شده یا آماده شروع می‌شود.

وی افزود: این به معنی این است که از ۶۰ هزار واحد که باید در طول ۴ سال ساخته شود امروز عملیات اجرایی۵۰ درصد آن آغاز می‌شود که امیدواریم ۵۰ درصد باقی هم به زودی شروع شود تا مردم اطمینان برای اجرا داشته باشند.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: در نهضت ملی بالای ۵ میلیون نفر ثبت نام کرده که روند ادامه داشته است و درحال حاضر ۸۰۰ تا ۸۶۰ هزار واحد در دست اجرا داریم.

قاسمی عنوان کرد: سقف آماری ارائه شده، اما هرچه مردم ثبت نام کنند خوشبختانه در منابع بودجه پیش‌بینی شده در مجلس محدودیتی نیست و هر استانی بتواند جذب اعتبار و ثبت نام داشته باشد بودجه و کار را پیش می‌برند و امیدوارم مردم این استان که فاقد مسکن هستند تا پایان این طرح صاحب و مالک خانه و مسکن شوند.