۰ نفر

به گزارش سرویس خودروی اقتصاد آنلاین

کاهش قیمت دلار سمند را ارزان کرد؟ + جدول قیمت کامل (۲ اسفند ۱۴۰۰)

۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۴۰
کد خبر: 613633
کاهش قیمت دلار سمند را ارزان کرد؟ + جدول قیمت کامل (۲ اسفند ۱۴۰۰)

در جدول زیر قیمت روز انواع سمند را در بازار مشاهده می‌کنید

به گزارش اقتصاد آنلاین، در بازار امروز خودرو (دوم اسفند)،  سمند صفر ۱۴۰۰ مدل LX EF۷  به ۲۷۹ میلیون تومان رسید که نسبت به چهار روز گذشته ۳ میلیون ارزان شده است.

قیمت سمند صفر  LX‌ ساده مدل ۱۴۰۰ نیز در همین بازه زمانی با کاهش ۵میلیونی  به ۲۶۵میلیون تومان  رسید.  قیمت سمند صفر LX EF۷ دوگانه سوز مدل ۱۴۰۰ به ۳۳۲ میلیون تومان رسید.  قیمت سمند صفر LX ساده مدل ۹۹ نیز ۲۴۴ میلیون تومان  اعلام شده است که ارزان ترین سمند بازار به شمار می رود.
 
 سمند صفر ۹۹ مدل LX EF۷ مدل ۹۹ نیز به حوالی۲۶۱ میلیون تومان قیمت خورد که نسبت به هفته گذشته ۷میلیون ارزان شده است. قیمت سمند LX EF۷ دوگانه سوز مدل ۹۹ نیز به ۳۱۵میلیون تومان  رسید. محاسبات حاکی از آن ست که این خودرو طی هفته  گذشته ۳میلیون تومان ارزان شده است. 
 
گفتنی است بازار ارز معاملات امروز صبح را با اندکی افزایش نسبت به روز گذشته آغاز کرد. به این ترتیب در این ساعت از معاملات، دلار آزاد در قیمت ۲۵هزار و ۸۲۰تومان معامله می‌شود. این در حالیست که در آخرین معاملات روز گذشته، دلار آزاد، ۲۵هزار و ۷۰۰تومان قیمت خورده بود که حاکی از افزایش ۱۲۰ تومانی است.
 
 لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود. 
قیمت بازار انواع خودرو سمند (اسفند ۱۴۰۰)
برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
LX EF۷ ۱۴۰۰ | ایران خودرو صفر ۲۷۹,۰۰۰,۰۰۰
LX EF۷ ۱۳۹۹ | ایران خودرو صفر ۲۶۱,۰۰۰,۰۰۰
LX EF۷ دوگانه سوز ۱۴۰۰ | ایران خودرو صفر ۳۳۲,۰۰۰,۰۰۰
LX EF۷ دوگانه سوز ۱۳۹۹ | ایران خودرو صفر ۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
LX ساده ۱۴۰۰ | ایران خودرو صفر ۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
LX ساده ۱۳۹۹ | ایران خودرو صفر ۲۴۴,۰۰۰,۰۰۰
سورن پلاس ۱۴۰۰ | ایران خودرو صفر ۳۰۸,۰۰۰,۰۰۰
منبع: باما