۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می دهد؛

محبوب ترین هاچ بک ایران چند؟ + جدول

۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۵۷
کد خبر: 607340
محبوب ترین هاچ بک ایران چند؟ + جدول

قیمت پژو ۲۰۶ جزو شاخص ترین معیارهای بازار خودرو کشورمان است و مشتریانی که قصد خرید یک هاچ بک خانوادگی نه چندان گران را دارند، بسیار به این خودرو و قیمت آن در بازار توجه نشان می‌دهند. طراحی ظاهری دانشین به علاوه عملکرد فنی و شتاب قابل قبول در نمونه‎ های تیپ ۵ مجهز به موتور ۱۶ سوپاپ، از جمله دلایل فروش بالای این خودرو کوچک فرانسوی در ایران به حساب می ‎آیند. اگر می‌خواهید قیمت روز پژو ۲۰۶ را بدانید، ادامه این خبر را مطالعه بفرمایید.

اقتصادآنلاین-محسن بهرامی؛ قیمت پژو ۲۰۶ طی روز شنبه ۱۶ بهمن ماه نوسان زیادی نداشته و قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ یا تیپ ۵ نسبت به اواخر هفته قبل رشد یا نزولی را تجربه نکرده است. قیمت ۲۰۶ صندوقدار وی۸ هم تقریبا ثابت مانده است.

در مجموع به نظر می‌رسد که حداقل تا پیش از مشخص شدن سرنوشت قیمت ارز در بازار و به نتیجه رسیدن مذاکرات جهت رفع تحریم‌ها، قیمت این محصول ایران خودرو و همچنین دیگر ماشین های داخلی یا خارجی، فعلا در همین سطوح باقی بماند و نوسانات اندک را تجربه کند.

جهت اطلاع باید به آگاهی برسانیم که پژو ۲۰۶ محصول سال ۱۹۹۸ میلادی است و با وجود قدمت بالا، هنوز هم یکی از محبوبترین تولیدات داخلی به حساب می‌آید و مدل‌های مختلف این خودرو شامل پژو ۲۰۶ تیپ دو، ۲۰۶ تیپ ۵ و پژو ۲۰۶ صندوقدار V8 توسط ایران خودرو تولید می‌شوند.

البته پژو ۲۰۶ تیپ پنج فعلا با مدل ۱۴۰۰ در بازار حاضر نشده و احتمالا قرار است جای خود را به سایر محصولات بدهد.

در ادامه این خبر، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو، ۲۰۶ تیپ ۵، ۲۰۶ صندوقدار V8 و... به اطلاع شما خواهد رسید. لازم به ذکر است که با توجه به شرایط بازار، احتمال نوسان قیمت‌ها نسبت به ارقام مندرج در جدول وجود دارد.

جدول قیمت انواع پژو ۲۰۶ – بهمن ۱۴۰۰

نوع خودرو

مدل

کارکرد

قیمت (تومان)

پژو ۲۰۶ تیپ دو

۹۹

صفر کیلومتر

۲۵۸ میلیون

پژو ۲۰۶ تیپ دو

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۲۶۸ میلیون

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ترمز عقب دیسکی

۱۳۹۹

صفر کیلومتر

۳۳۳ میلیون

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ترمز عقب کاسه ای

۱۳۹۹

صفر کیلومتر

۳۲۴ میلیون

پژو ۲۰۶ صندوقدار مدل وی۸

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۳۳۳ میلیون

پژو ۲۰۶ صندوقدار مدل وی۸

۱۳۹۹

صفر کیلومتر

۳۱۷ میلیون

منبع قیمت: باما