۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

چراغ سبز دلار به توافق

۱۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۲۳
کد خبر: 606670
چراغ سبز دلار به توافق

طی روزهای گذشته دلار تحت تاثیر اخباری مبنی بر اینکه در دور آینده مذاکرات، توافق حاصل خواهد شد، روند کاهشی خود را آغاز کرده است.

اقتصادآنلاین - صبا نوبری؛ در این ساعت از معاملات، دلار آزاد نسبت به دیروز تغییرات چندانی نداشته و در قیمت ۲۷هزار و ۵۰۰تومان معامله می‌شود. روز سه شنبه دلار آزاد حرکت نزولی خود را آغاز کرد و به ۲۷هزار و ۷۰۰تومان رسید. روز گذشته نیز این حرکت نزولی شدیدتر شد و دلار به ۲۷هزار و ۵۰۰تومان رسید.

طبق اعلام کانون صرافان نیز دلار در صرافی‌ها، ۲۴هزار و ۹۸۹تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۲۹۲تومان برای فروش قیمت خورده است که حدود ۱۰۰تومان افزایش را نشان می‌دهد.

روز گذشته دلار در صرافی‌ها، ۲۴هزار و ۸۸۳تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۱۹۶تومان برای فروش قیمت خورده بود.

یورو نیز امروز در صرافی‌ها با قیمت ۲۸هزار و ۴۶۶تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۸۳۱تومان برای فروش معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته اندکی افزایش را نشان می‌دهد.

روز گذشته یورو نیز ۲۸هزار و ۴۵۷ برای خرید و ۲۸هزار و ۸۴۰تومان برای فروش قیمت خورده بود.

در صرافی ملی نیز دلار با حدود ۱۰۰تومان افزایش، به ۲۵هزار و ۱۶۲تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۱۹۲تومان برای خرید رسیده است.

روز گذشته این اسکناس در صرافی ملی، ۲۴هزار و ۹۸۷تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۷۳۹تومان برای خرید قیمت خورده بود.

یورو نیز در تابلوی این صرافی با قیمت ۲۸هزار و ۶۰۲تومان برای فروش و ۲۸هزار و ۳۱۷تومان برای خرید نمایان شده است در حالی که روز گذشته

۲۸هزار و ۳۵۶تومان برای فروش و ۲۸هزار و ۷۴تومان برای خرید قیمت خورده بود و حدود ۳۰۰تومان افزایش قیمت را نشان می‌دهد.

در هفته گذشته دلار تحت تاثیر اخبار مربوط به توافق کاهشی بود ولی آخرین روز هفته را تقریبا با ثبات آغاز کرد. از آنجایی که تحلیلگران معتقدند دور بعدی مذاکرات، دور آخر و نهایی است احتمالا باید منتظر اتفاقات جدیدی در بازار ارز باشیم و دلار نیز طی روزهای گذشته با کاهش خود نشان داده به اخباری که قرار است به گوش برسد امیدوار است.