۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

ادامه کاهش قیمت ها در بازار طلا؛ سکه در مرز ۱۲ میلیون تومان

۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۳۲
کد خبر: 604497
ادامه کاهش قیمت ها در بازار طلا؛ سکه در مرز ۱۲ میلیون تومان

طلا و سکه به دنبال کاهش قیمت دلار آزاد و اونس جهانی طلا، نسبت به روز گذشته کاهش قیمت را تجربه کردند.

اقتصادآنلاین - صبا نوبری؛ طبق اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، سکه امامی با اندکی کاهش در این ساعت از معاملات در قیمت ۱۲میلیون و ۱۵۰هزارتومان معامله می‌شود. روز گذشته سکه به قیمت ۱۲میلیون و ۳۰۰هزارتومان رسیده بود و صبح نیز در محدوده قیمت ۱۲میلیون و ۲۵۰هزارتومان معامله می‌شد.

نیم سکه نیز با قیمت ۶میلیون و ۷۸۰هزارتومان معامله می‌شود و ربع سکه نیز در بازار ۳میلیون و ۸۰۰هزارتومان قیمت خورده است. صبح امروز  نیم سکه در قیمت ۶میلیون و ۸۰۰هزارتومان و ربع سکه ۳میلیون و ۸۲۰هزارتومان معامله می شدند. همچنین نیم سکه روز چهارشنبه ۶میلیون و ۸۰۰هزارتومان و ربع سکه نیز ۳میلیون و ۸۵۰هزارتومان معامله شده بود.

هر سکه یک گرمی نیز ۲میلیون و ۳۲۰هزارتومان قیمت خورده و نسبت به صبح تغییری نداشته است. روز گذشته اما هر سکه یک گرمی ۲میلیون و ۳۰۰هزارتومان معامله شد که اندکی افزایش قیمت را ثبت کرده‌است.

هر گرم طلای ۱۸عیار نیز در این ساعت از معاملات، ۱میلیون و ۲۳۳هزارتومان است و اونس جهانی طلا نیز، ۱۷۹۹ دلار قیمت خورده که نسبت به صبح اونس جهانی اندکی کاهش و هر گرم طلا اندکی افزایش داشته است. روز چهارشنبه نیز هر گرم طلای ۱۸عیار، یک میلیون و ۲۴۵هزارتومان و اونس جهانی طلا نیز ۱۸۳۵دلار قیمت خورده بود.

دلیل اصلی کاهش قیمت طلا و سکه در آخرین روز از هفته، کاهش قیمت دلار آزاد و همچنین سقوط قیمت ۴۵دلاری اونس جهانی طلا بود.