۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت محصولات سایپا / ساینا ۱۹۳میلیون شد

۲۳ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۳۸
کد خبر: 599325
قیمت محصولات سایپا / ساینا ۱۹۳میلیون شد

قیمت محصولات سایپا در روز پنج شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۰ نوسانات کم‌دامنه‌ای را تجربه کرده و به استثنای چند مورد، تغییرات چندانی در نمودار قیمت این خودروها نظیر قیمت تیبا و ساینا، کوییک و ... دیده نمی‌شود. این ثبات نسبی قیمت‌ها را می‌توان ناشی از آرامش فعلی بازار ارز دانست. در این مطلب قیمت روز محصولات سایپا شامل قیمت پراید، تیبا ، ساینا و کوییک را در روز پنج شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ به اطلاع شما خواهیم رساند.

اقتصادآنلاین - محسن بهرامی؛ قیمت محصولات سایپا طی هفته اخیر روند صعودی یا نزولی قابل توجهی به خود نگرفته و تا حدی تثبیت شده است. در حال حاضر اخبار منتشر شده از مذاکرات برجامی و رفع تحریم‌ها بر بازار سایه انداخته و همه چیز با بیم و امید دنبال می‌شود. به هر ترتیب مواردی چون رشد نیم تا یک درصدی قیمت تیبا صندوقدار در روز پنج شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۰ نسبت به روز قبل از آن مشاهده می‌شود. ارزش مدل ۹۹ این سدان اقتصادی سایپا به ۱۷۴ میلیون تومان رسیده است.

کوییک اتوماتیک پلاس مدل ۱۴۰۰ هم به عنوان گرانترین محصول اقتصادی سایپا در مرز ۲۸۵ میلیون تومان فعلا متوقف شده و همچون سایر خودروها منتظر سیگنال‌های بازار ارز و سیاست‌های کلان اقتصادی دولت است تا روند نزولی یا صعودی آتی خود را شروع کند. ضمنا در حال حاضر قیمت پراید ۱۱۱ مدل ۹۹ در رقم ۱۸۷ میلیون تومان ثابت مانده و قیمت تیبا هاچبک بنزینی مدل ۱۴۰۰ هم برابر ۱۸۷ میلیون تومان است. قیمت ساینا S ۱۴۰۰ برابر ۲۱۰ میلیون تومان گزارش شده و نسخه پلاس این خودرو نیز قیمتی برابر ۲۲۰ میلیون تومان دارد که نسبت به هفته قبل ۴ میلیون تومان صعود کرده است. 

در جدول زیر قیمت محصولات سایپا شامل قیمت پراید، قیمت ساینا ، قیمت تیبا و قیمت کوییک را در روز پنج شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ به اطلاع شما رسانده‌ایم. لازم به تاکید است که با توجه به شرایط بازار، احتمال بروز نوسان در ارقام مندرج در جدول زیر وجود خواهد داشت.

قیمت روز محصولات سایپا (دی ۱۴۰۰)

نوع خودرو

سال ساخت

کارکرد

قیمت (تومان)

پراید ۱۱۱ هاچبک SE

۱۳۹۹

صفر کیلومتر

۱۸۷ میلیون

پراید ۱۳۱ SE

۱۳۹۹

صفر کیلومتر

۱۷۱ میلیون

تیبا هاچبک EX (رینگ فولادی)

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۱۸۷ میلیون

تیبا هاچبک پلاس

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۲۰۲ میلیون

تیبا صندوقدار SX بنزینی

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۱۸۲ میلیون

تیبا صندوقدار پلاس

۱۳۹۹

صفر کیلومتر

۱۸۵ میلیون

ساینا EX دنده ای

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۱۹۳ میلیون

ساینا پلاس دنده ای

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۲۲۰ میلیون

ساینا S دنده ای

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۲۱۰ میلیون

کوییک اتوماتیک پلاس

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۲۸۵ میلیون

کوییک دنده ای

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۱۹۶ میلیون

کوییک دنده‌ای R

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۲۰۳ میلیون

منبع قیمت: باما