۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت باغ‌ های کوهسار کرج (جدول)

۲۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۷:۲۴
کد خبر: 591675
قیمت باغ‌ های کوهسار کرج (جدول)

باغ‌های منطقه کوهسار کرج معمولا باغ‌های میوه قابل سکونت هستند که مشتریانی از نقاط مختلف ایران دارند. قیمت باغ‌ها بنا به ویژگی‌های مختلف متفاوت است.

اقتصاد آنلاین - پریسا شاکری؛ کوهسار منطقه‌ای در ۱۳ کیلومتری شمال شرقی ساوجبلاغ است. آب و هوای این منطقه معتدل کوهستانی است و گذر رودخانهٔ کردان‌رود از حاشیه شرقی این شهر، به جاذبه‌های آن افزوده است. شهر کوهسار در ۲۵ کیلومتری شمال غربی کرج است و یکی از تفرجگاه‌های تهرانی‌ها به شمار می‌آید. قیمت هر مترمربع باغ در این منطقه از زیر ۱۰میلیون تومان شروع می‌شود و به حداکثر ۱۸میلیون تومان می‌رسد. 

البته این باغ‌ها مسکونی هم هستند و به نوعی ویلاباغ به شمار می‌آیند. قیمت باغ‌های منطقه با توجه به معیارهای متفاوتی تعیین می‌شود. به عنوان مثال باغ‌هایی که چاه کشاورزی اختصاصی دارد یا درختان میوه جوان‌تر، گران‌تر است و باغ‌هایی که چاه اختصاصی ندارد معمولا سهمیه آب دارند که برای آبیاری درختان با تانکر به باغ حمل می‌شود. باغ‌هایی که انشعاب آب، برق و گاز دارد، نیز قیمت بالاتری دارد.

به جز این موارد، کیفیت بنای مسکونی موجود در باغ، همچنین برخورداری از اتاقک نگهبانی و نگهبان از جمله عوامل دیگری هستند که در قیمت باغ‌ موثر هستند. 

در ادامه قیمت تعدادی از باغ‌های منطقه کوهسار کرج با استناد به آخرین فایل‌های فروش مشاوران املاک کرج را می‌بینید:

قیمت باغ‌ های کوهسار کرج