۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت پژو ۲۰۶ (۱۴۰۰/۹/۱۷)

۱۷ آذر ۱۴۰۰، ۲۰:۲۶
کد خبر: 588195
قیمت پژو ۲۰۶ (۱۴۰۰/۹/۱۷)

در جدول زیر قیمت جدید پژو ۲۰۶ را در بازار آزاد مشاهده می‌کنید.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  مشاهدات اقتصادآنلاین از بازار امروز محصولات ایران خودرو (۱۷آذرماه) حاکی از آن است که قیمت خودروهای خانواده پژو ۲۰۶ نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است.

در تازه‌ترین دور از معاملات بازار خودرو، معامله‌کنندگان قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۰ را با افزایش ۶میلیون تومانی حوالی ۲۷۰ میلیون تومان خریدوفروش کردند. بررسی نمودار تغییرات قیمتی نشان می دهد ارزش این خودرو طی ۲هفته گذشته ۱۲میلیون تومان افزایش یافته است. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۹۹ نیز ۸میلیون تومان بالا رفت و به ۲۶۰  میلیون تومان به رسید. این درحالی است که این خودرو  در معاملات هفته گذشته ۲۵۲میلیون تومان قیمت خورده بود.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ترمز عقب دیسکی و پژو ۲۰۶ صندوقدار مدل V۸ مدل ۹۹ با افزایش ۱۰میلیون تومانی به ترتیب به حوالی ۳۱۵ و ۳۰۵ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ترمز عقب کاسه‌ای مدل ۹۹ نیز با افزایش ۷میلیون تومانی طی یک هفته اخیر معامله شد.  پژو ۲۰۶ صندوقدار مدل V۸ با افزایش ۱۲میلیون تومانی رکورد افزایش قیمت را شکست و به ۳۲۰ میلیون تومان رسید.

*لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت روز خودرو، آگاهی از قیمت خودرو در سایپا و ایران خودرو و بازار آزاد و اطلاع از شرایط ثبت نام خودرو روزانه به سرویس «قیمت خودرو» و «شرایط فروش خودرو» در پایگاه خبری اقتصادآنلاین مراجعه نمایید.

جدول قیمت انواع پژو ۲۰۶ (آذر۱۴۰۰)
نوع خودرو
مدل
کارکرد
قیمت ( میلیون تومان)
پژو ۲۰۶ تیپ دو
۱۳۹۹
صفر کیلومتر
۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ دو
۱۴۰۰
صفر کیلومتر
۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰ 
پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ترمز عقب دیسکی
۱۳۹۹
صفر کیلومتر
۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰ 
پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ترمز عقب کاسه ای
۱۳۹۹
صفر کیلومتر
۳۰۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ صندوقدار مدل V8
۱۴۰۰
صفر کیلومتر
۳۲۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ صندوقدار مدل V8
۱۳۹۹
صفر کیلومتر
۳۰۵,۰۰۰,۰۰۰  

۲۵۲