۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت سمند ( ۱۱آذر)

۱۱ آذر ۱۴۰۰، ۲۰:۰۰
کد خبر: 586388
قیمت سمند ( ۱۱آذر)

در جدول زیر قیمت روز انواع سمند را در بازار آزاد مشاهده می‌کنید.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  رصد اقتصادآنلاین از بازار خودرو نشان می‌دهد که محصولات خانواده سمند با نوسان قیمت (نسبت به هفته گذشته) روانه بازار شد. 

در بازار امروز خودرو (۱۲آذر)، سمند LX EF۷ دوگانه سوز مدل ۱۴۰۰ رکورد افزایش قیمت را شکسته است و با جهش ۱۵میلیون تومانی در رنج ۳۲۰ خریدوفروش می‌شود. بررسی نمودار قیمتی نشان می‌دهد که این خودرو طی دو هفته گذشته ۱۰میلیون تومان گران شده است.

قیمت سمند صفر ۹۹ و ۱۴۰۰ مدل LX ساده به ترتیب ۲۷۰ و ۲۹۰ میلیون تومان اعلام شد.

سمند LX EF۷ دوگانه سوز مدل ۹۹ که هفته گذشته ۹میلیون تومان گران شده بود در معاملات امروز نیز ۵میلیون تومان افزایش قیمت را ثبت کرد و به ۳۰۴میلیون تومان رسید که به معنای افزایش قیمت ۱۴میلیون تومانی این خودرو طی دو هفته اخیر است.

قیمت سمند صفر ۱۴۰۰ مدل LX EF۷ نیز با افزایش ۳میلیون تومانی به ۲۷۲میلیون تومان رسید اما قیمت سمند صفر ۹۹ مدل LX EF۷ حوالی ۲۵۷ میلیون تومان ثابت ماند.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت روز خودرو، آگاهی از قیمت خودرو در سایپا و ایران خودرو و بازار آزاد و اطلاع از شرایط ثبت نام خودرو روزانه به سرویس «قیمت خودرو» و «شرایط فروش خودرو» در پایگاه خبری اقتصادآنلاین مراجعه نمایید.

قیمت بازار انواع خودرو سمند (آذرماه)
برند مدل (سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
سمند LX‌ EF۷ ۱۴۰۰ صفر ۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
سمند LX‌ EF۷ ۱۳۹۹ صفر ۲۵۷,۰۰۰,۰۰۰ 
سمند LX‌ EF۷ دوگانه سوز ۱۳۹۹ صفر ۳۰۴,۰۰۰,۰۰۰  
سمند LX‌ EF۷ دوگانه سوز ۱۴۰۰ صفر ۳۲۰,۰۰۰,۰۰۰ 
سمند LX‌ ساده ۱۴۰۰ صفر ۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
سمند LX‌ ساده ۱۳۹۹ صفر ۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰
منبع: باما

 لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.